~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Breaking Benjamin - Anthem Of The Angels



Mest bara för den är fin och för att jag känner att jag varit väldigt sämst på att uppdatera på senaste tiden.

Kungsbacka och Simon i morron, det blir massa fint! Fast först skola och prov, men det klarar jag nog.

Annars inte mycket att säga, var uppe i Sthlm förra veckan igen, skulle kolla Winnerbäck. Men hans lille vän fick baconsjukan så det blev inställt, så blir för mig och moder att ta oss till Malmö nästa fredag ist på ett nytt försök. 

Men nu blir det nog att sova ändå, försöka sova bort mitt halsonda. 
Förresten, tränade för första gången idag på typ 7 veckor och gud vad underbart det var! Min fot klarade ju nästan av det också, så det känns bra! 

Godnatt på dig lillevän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0