För jag är lycklig nu!

För jag är lycklig nu!

Japp, tro det eller ej, men det fixade sig fint mellan Simon och mig, så nu känns allt bra igen. 
Vi träffades och snacka lite och sånt innan idag och kom fram till att börja om från början. 

Så idag har man först åkt tåg helt tom på känslor, för vågade varken hoppas eller inte hoppas, så bestämde mig för att inte känna alls. och efter det åkte man tåg överlycklig, snackade hela tiden och skaffade en ny kompis till Jessa, det var fint! 

Har tänkte på en grej, det är konstigt egentligen hur mycket Simon kan påverka mig, han kan få mig hur ledsen som helst, men sen glad fort igen, och han får mig lugn och så, liksom enbart av en kram eller att han tar i min hand blir jag jättelycklig och varm i kroppen, är inte det lite konstigt egentligen?

Och sen sitter jag just nu och funderar på om jag ska äta lite godis, eller om jag ska strunta i det och kanske sova lite tidigt idag ist.. typ beslutångest

Men iaf, har inget mer att säga nu tror jag, så återkommer väl när jag har det.

Kommentarer
Postat av: Simon

<333

2009-11-22 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0