Ny header

Äntligen har jag fått in den nya headern, blev iofs inte alls som jag tänk mig eller nått sånt, saknas fortfarande en bild för det men tänkte jag kunde sätta in denna så länge och se om jag orkar ändra den sen. 
Så nu får vi se hur länge det tar innan jag tröttnar på denna designen, brukar ju vara rätt bra på att tröttna fort. 

Ska nog för övrigt pilla lite mer med avstånd och färger och sånt för det ser inte riktigt bra ut just nu, men sidan la tydligen av nu så kunde inte jobba mera så får pilla mer med det en annan dag så du får nöja dig med hur den ser ut nu. 

Känner att jag suttit inne och lekt lagom länge på bloggen idag så orkar inte skriva så mycket faktiskt, får ta mer annan dag. 

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Simon

Oj:O där va du och jag:O:D hihi så fint de blev:D <3

2009-11-18 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0