14/10

Hej och hå!

Jag har inte mycket att säga idag känner jag, men hade ändå lust att skriva lite.
Som du ser har jag inte fixat till bloggen än, saknas fortfarande en bild. 

För övrigt mår jag rätt bra idag, till skillnad från igår kväll, vet inte riktigt vad som hände med mig då.. Men lille Simon höll mig kvar på msn och fick mig att öppna mig rätt mycket och säga lite jobbiga saker, tror iofs han redan visste typ allt, men iaf. Så efter det kunde jag iaf sova skönt och somna utan gråt i ögonen.

Fick även frågan i en kommentar igår ifall jag är tillsammans med Simon nu. Och det kan jag säga att jag är, och Simon är verkligen en jättefin person, vi är så lika varandra och vill samma saker men ändå så olika. Vi förstår iaf varandra väldigt bra, och han tar mig verkligen för den jag är och vill finnas där för mig i alla lägen, om jag mår bra och vill skratta så skrattar han med mig och mår jag dåligt och vill gråta, då tröstar han. Och han är villig att kämpa lite för att jag ska må bra igen, så han hjälper mig väldigt mycket. 

Sen så har jag fått ännu mer ont i min fot nu, kan knappt stå eller gå längre.. Så lite jobbigt att jobba. Gick in till doktorn idag för att få tid så de kunde kolla på den och samtidigt som de ska kolla på den så ska de göra tester mot laktos eller glutenintolerans. Men det blir nog att jobba i morgon ändå, och se vad som händer. 

Sitter just nu och drogar i Winnerbäck, hans nya är kärlek! 
Fryser som satan gör jag också, så funderar på att packa ner mig i sängen rätt tidigt idag, men tror knappats att jag kommer lyckas, det brukar ju inte gå så jättebra ändå.
Men det var nog det för idag.
Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Simon

<33

2009-10-14 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0