19/10

Allo!
Här sitter jag vid världens mest lånsamma dator, får panik! Har ingenting att göra heller, blir ännu mer segt då.

Idag blev det doktorn igen, fick ta blodprov och sånt, var iofs lite problematiskt då de inte kunde hitta mina blodådror, menmen, efter ett tag gick det ju fint iaf. Så får svar på dem om några dagar. 
Snackade även ännu en gång om min fot, och denna gång bestämde sig herr doktor för att skriva ett sjukintyg så jag fick stanna hemma resten av praktiken. Så får bli att jobba satan med mitt projektarbete nu ist! 

Klarade sista fasen med teorin idag också, till min stora förvåning, så nu behöver jag inte tvinga mig ner dit varje dag i veckan som jag tänkt. Men får la ta mig ner någon dag till bara för att plugga lite extra så jag blir bäst! 

Har inte fixat den sista bilden på headern än så det lär la dröja lite till innan den nya skiten kommer upp, men jag lovar att det kommer att ske någon gång! 

Funderar på att äta en liten clementin nu kanske, så vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna Blom jag skriver å vägnars åt ditt håll denna blogg...



Vi hade det välidgt roligt och kul när vi kommunicerade i Måndags på msn. Och det gläjder mig att veta att det verkar gå bättre med teorin med B-körkortet. Men med personkörkortet är de väl som så att du gör mest teoriprov och sen övningskör en hel del med andra ord. Men hoppas att du har haft en smaklig god måltid då på kvällen...



MVH LUCAS LILJEMARK

2009-10-23 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0