11/10

Heeej!

Jag är sämst, men snart, ja snart, då blir det uppdatering på hög nivå igen. Bara att fixa bloggen lite sen blir allt mycket finare och roligare igen. Det går ju iofs rätt segt att fixa den, som ni säkert märkt, men snart är det på gång igen.
På senare tid i mitt liv har jag levt som sthlmare, som jag nämnt innan. Det har gått fint, men är slut på det nu för denna gång. Jobbet gick finfint, MVG i allt så nu kan Inger inget annat än att älska mig!
Det var också fint att bo hos Anton, blev en hel del godis och så, men det är gott! Sen var vi inne i stan en dag, köpte lite tröjor och sånt, sen Farsta en dag, då blev det donken och en mössa för mig. Massa fint! Tack för allt!
Åkte hem igår, seg resa men det gick fint. Snubben som satt bredvid mig åt jordnötter, vilket luktade lite illa men man blev van.. Sen en annan som satt bredvid mig var jättetråkig, hon tittade inte ens på mig!
Sen kom man hem, då mötte mamma mig på stationen, så blev det att åka hem. Så kom Simon, så fint att se honom igen!
Sen blev det mat, då pratade jag så mycket att jag glömde äta och min mat blev kall. Och efter maten blev det att väcka Simon som tog sig en liten tupplur.
Sen på kvällen åkte jag och Simon ut på ett litet äventyr. Blev först ner mot stan, sen mot stranden.. sen helt plötsligt åkte vi runt, runt, runt i en rondell, det var kul. Efter det hamnade vi långt bort i ingenstans men fick lämna när det kom en securitasbil (stavas?), och då helt plötsligt var vi tillbaka i rondellen igen. Och då ställde vi oss på Willys parkering, hahah de som åkte förbi måste trott vi var dumma som stod på en parkering mitt i natten, men det var fint. Och det kom faktiskt två poliser också, med blåljus och allt, undra vart de skulle..?
Sen blev det en runda inom ett industriområde, snacka om att inte ha nått liv, köra runt på ett industriområde klockan 2 en lördagsnatt.. efter det blev det iaf att köra massa på massa andra såna helt meningslösa ställen, och sen tillbaka igen.
Efter äventyret, blev det hem och se film. Fast först ringde Johan och sa att han var full och satt på en stol och skulle äta hamburgare. Filmen var inget bra så vi stängde av och sov.
Och idag har det inte hänt mycket alls. Simon åkte hem vid 2 typ och då åt jag lite och duschade, sen lite dator, tv och så. Sen blev det middag och nu sitter jag här.
Nu ska jag pilla lite med headern så den kanske blir klar någon gång så jag kan bli seriös bloggskrivare igen.
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Simon

Vårat "äventyr" va jättefint!:D det va fint att se dig med, skönt att du är hemma igen!<3

2009-10-11 @ 21:41:44
Postat av: Anonym

-.-

2009-10-12 @ 00:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0