Helgen.

Tjaao!

Klockan är 21.04 och här sitter jag helt ensam i ett kallt litet hus.
Hemma från en fin liten helg i Kungsbacka hos min Simon och allt vad det innebär. 

Blev skaldjurskväll i fredags med hans lille familj och även lite idol. Men vi lämnade idol mitt i för Simon fick för sig att jag ville ha godis, undra vart han fick det ifrån, jag äter väl aldrig godis? (A)
Sen blev det iaf lite film och så typ. 

Sen på lördagen blev det att stanna i sängen länge, sen typ Kungsbacka runt och sen äta lite.
Skulle hyra film med, men hitta ingen bra så sket i det. Min fot började göra svinont där någon gång också så jag typ blev helt tråkig och orkade inte bry mig mera.. Palla min fot!
Sen blev det iaf att åka hem och vila lite, pratade med Simon också om en grej, sen efter det kändes allt mycket bättre och vi åkte med Simons lille vän och hans flickvän till Göteborg, trevligt värre, väldigt fint var det också. 
När vi kom hem från det blev det att gå ut med vovven. Och sen film, men jag somna, tror även Simon somna efter en stund, hihi. Sen vakna jag mitt in natten och fixa mig och somna om igen. 

Sen idag blev det att mysa länge igen, och sen åka hem, alltid lika jobbigt dedär. 
Träffade Stina på tåget som vart hos sin lille Simon, trevligt! 

Och ikväll blev det att äta middag hos farmor och farfar och nu sitter jag här, iklädd Simons mysetröja. 

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag har haft en underbar helg med dig!! Hihi så söt du är i den tröjan xD <33

2009-10-18 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0