29/10

Union Square - Goodbye

 

Tänkte att det kunde passa med en liten låt av Union Square nu, med tanke på att de lagt av och för att jag aldrig mer kommer kunna se dem live, hur hemskt är inte det liksom!? Usch!

Är även nu hemma på lite lov och paus, lov från skola och praktik och paus från Simon.. Fast på lördag tar pausen slut och då får jag träffa min lille Simon igen! Underbart!!

 

Vad vi ska hitta på då vet jag inte, blir väl troligtvis att sitta hemma hos honom och mysa som bara den och kanske se någon trevlig liten film eller något sådant, men det tycker vi om! 
Har även märkt att jag har små stunder ibland där jag verkligen kommer på hur mycket jag gillar Simon, liksom självklart gillar jag honom hela tiden och så, men vissa stunder förstår jag verkligen hur underbar han är och jag vill verkligen inget annat än att pussa sönder honom och verkligen skrika ut till hela världen att han är min pojke! 
Men visst, ibland förvånar det mig, och skrämmer mig kanske lite, över hur mycket han faktiskt vet om mig och hur mycket han faktiskt iakttar mig, som typ i helgen när jag var där, så märkte han att jag blev lite irriterad på honom när han blev så arg för en sak, och han märkte det på mig genom att jag åt en hel godis på en gång utan att bita av den till mindre bitar som jag brukar! Är inte det rätt läskigt egentligen?
Sen bet jag ju mig i kinden bara för jag hade för mycket i munnen på samma gång så gjorde det svinont och jag börja nästan gråta, ja okej jag kanske är lite känslig i vissa fall, men då tittade han på mig och tog min hand på det där sättet som bara min Simon kan, och då kände jag hur fint allt kändes för en liten stund och det var ett sådant tillfälle då jag märkte hur mycket han betyder för mig. 
Helt kortfattar om Simon kan man säga typ såhär, Jag har världens bästa pojkvän!!

Men nog om Simon då kanske, eller egentligen rätt nog om allt faktiskt.

Snart kommer det nog upp en ny header, eller rättare sagt det måste snart göra det, blir ju helt galen av den jag har nu, usch! 

Tack för mig !


Kommentarer
Postat av: Siimon

Oj harregud:$ jag vet inte vad jag ska säga...:O det va så fint!! en sak är säker, Jag har världens bästa och underbaraste flickvän och jag tycker om dig så otrligt mycket!! <333

2009-10-29 @ 23:24:11
Postat av: Anonym

Finns bättre pojkvänner :D men för dig är han nog helt okej :D haha

2009-10-29 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0