7/9

Dålig uppdatering nu den senaste tiden, anledning till det är att mitt internet inte har fungerat på ett tag och började fungera nu i morse igen.
Saker som har hänt har inte varit så himla mycket, jag har varit hemma från skolan väldigt mycket pågrund av körningar. Sen har jag träffat Simon en hel del också, har även gått och blivit sjuk nu i helgen, så har legat mer eller mindre deckad halva lördagen och hela söndagen. Hade gärna varit hemma och tagit det lugnt även idag, men har fullt upp så hinner inte..
Har redan hunnit vara iväg på en timmes körning och två timmars teoripluggande, vilket båda gick helt åt skogen så nu ligger självförtroendet för körningen helt på botten.. Ska även tillbaka dit om två timmar ungefär och köra ett dubbelpass, jag orkar verkligen inte!
Sen ikväll blir det pluggande inför ölprovet i morron, måste lyckas få ett godkänt denna gången.
Som sagt, min energi och mitt självförtroende ligger under en normal nivå just nu, så tänkte faktiskt hinna sova lite innan jag ska cykla ner igen..
Skriver kanske mer ikväll. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0