25/9

Hejsan!

Ledig idag då, för jobbar imorron ist, för då är det mer folk där och på det viset mer att göra.
Så just nu sitter jag mest och väntar på att Anton ska sluta skolan, så ska vi gå och köpa godis, det är ju faktiskt fredag, då får man äta det!

Försökte få tjockiskatten Bamse att sitta hos mig, och visst gick det fint en liten stund, men sen sprang han iväg och la sig i en papperspåse ist och somnade. Söt tjockiskatt dedär.

Sen har jag även klippt min lugg idag, hahah någon inpulsgrej, blev så trött på att inte kunna platta den normalt utan var tvungen att ha spännen så klippte till den lite, men störde mig på att den hängde sen så satte ändå upp den med spännen, hahah får lära mig att vänja av mig vid spännen..

Annars har jag nog inte mycket att säga, vill köpa mig en ny fin tröja, men får se om jag lyckas dra med Anton in till stan nån dag.

Försöker även övertala Anton om att han ska vara med på sin idrottslektion, det går nog inte så bra, men ska kämpa lite till. Idrott är kul ju!

En sak som är orättvist, de är att min mamma köpt Winnerbäcks nya skiva nu medan jag är här uppe. Så när jag kmr hem så har hon redan lyssnat sönder skivan innan jag ens hunnit höra den en gång! Sen är det ännu mer orättvist om hon lyckas hitta hans bok med, då har hon ju hunnit läsa sönder den också innan jag ens hunnit kolla på framsidan! Jaa det är orättvist!

Men ja, det var nog allt från mig idag.

Kommentarer
Postat av: Granholm

Hoppas du har haft de bra iaf och att du får en fortsatt bra tid här =) Ha de bra och ta hand om dig så hörs å syns vi säkert <3

2009-09-25 @ 18:05:34
Postat av: johan:)

hej blomman:D

men jag håller med dig idrott är kul ju:O

säg till anton från mig att han måste vara med:P

annars får du ta hans godispåse:O

2009-10-03 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0