13/9

Jag vet! Jag är världens sämsta på att uppdatera, och jag som till och med skrev att jag skulle bli bättre på det i det förra inlägget..hahh joo det märkte vi ju alla hur det gick med den saken..
Typ snart en vecka sen jag skrev ju, men tänkte faktiskt inte rada upp dag efter dag, händelse efter händelse.. För så intressant är inte mitt liv just nu.. Utan jag tänkte mer berätta lite kort sådär..
Jag har lyckats få ett VG på ett prov om öl, hahah jaa jag börjar med att skryta, men jag gick från IG till VG på en vecka, det är inte dåligt asså!

Jag har också skrivit klart mina texter, eller iaf en text, till Augustpriset som skulle skickas in i fredags.. så nu var den delen avklarad i mitt liv, tror dock inte jag kommer komma nått vidare långt med text nummer ett, såfall kanske lite bättre med text nummer två.. men det märker vi.
Sen har jag även varit sjuk och därför varit hemma från skolan en dag, och sen varit i skolan en dag även om jag inte mådde bra.. Det skrev jag ju iofs om i förra inlägget..
Sen var jag ledig i fredags, då blev det en lektion med övningskörning, äta plättar med Stina och sedan plugga matte med Frida, jag fattade matten för första gången i år också!
Har även lyckats fixa praktikplatser, tre veckor i sthlm, bor hos lille Anton då, Wihooo, Sen två veckor i Fbg.
Sen veckan efter praktiken är det lov, så är i Fbg i tre veckor där utan att åka nånstans.. Kanske blir nån tripp till Simon iofs, men inget bestämt än..
Annars vet jag inte riktigt vad som hänt i mitt liv som är något intressant för er att veta.. Eller jag träffade Simon i helgen lite, fast de kanske ni inte tyckte va intressant, eftersom folk inte verkar tycka att det är så ovanligt att jag gör det..

Så jaa, det får nog räcka för idag.. Borde plugga lite matte, men klockan är nog lite mycket för att jag ska få in något i min hjärna, så tar det i morron på engelskan ist.

Bara 6 dagar kvar tills jag åker till Sthlm igen!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

jasså de va ju bra å få vg. men du kan ju din ölsmak:)

2009-09-14 @ 11:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0