8/9

Tjaao!

Jag har blivit tillbedd att bli mer aktiv här igen, och jag vet att jag varit dålig den sista tiden så förbättring kan verkligen göras, så då känns det som det är upp till mig att lyssna och ta åt mig och därför skärpa mig med mer uppdateringar igen.
Skrev ju iofs senast igår så denna gång har det inte tagit så lång tid mellan gångerna, men iaf.

Idag drog jag till skolan, även om jag verkligen inte orkade, vet dock inte om det var speciellt givande dag eftersom jag inte orkade ta åt mig av vad folk sa och satt typ halva dagen och halvsov och andra halvan flumma runt som en galen höna på loppmarknad. Mådde iaf inget vidare under hela dagen..

Typ övertrött hela tiden, kan typ sova 15 timmar om dygnet utan att jag blir nått piggare, sen snurrar mitt huvud och jag får huvudvärk lite till och från, jag har stora blåsor i halva munnen så jag knappt kan äta eller borsta tänderna som normalt folk.. Och även ont i magen lite då och då, tror dock mer att det har mer att göra med mina vanliga "magkramper" än vad det har att göra med min nya lilla "sjukdom"..

Idag i skolan iaf hade vi först ett litet prov, tror iofs inte det gick så bra tyvärr, sen snackade vi om vin. Lite trevligt sådär.
Sen blev det lunch med potatismos, mådde iofs inte så bra efter jag ätit det, tror det var mjölk i och så, men det funka..
Efter lunch blev det projektarbete, snackade lite om mina ideér och så, sen slutade jag.
Medan jag vänta på Emma blev det att ringa Anton lite, snackade lite om praktik, sen lite om hans dag, min dag och hans misslyckade grupparbete. Sen var Emma klar, då stack vi hem, så packa jag och så, sen ut och äta lite..

Sen tog man tåget hem til Falkenberg igen, ska friskna till i morron tänkte jag. Så kommer man med tåget och ska promenera hem, blev att ringa Anton igen då. Och då hälsar Anton, "Anton tycker svininfluensan bara är reeent jävla bullshit, och varna från mig att de inte ska ta vaccinet"..

Sen tittar man sin mail, och får beskedet att jag inte kan ha praktik på grand, så nu blir det bara att söka nytt ställe för fullt då..

Aah, men det var nog det från mig för stunden.. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna jag vet lite om hur de är när folk säger att man ska vara aktiv. Senare så brukar jag också som person göra vissa förbättringar.



Idag kände jag mig faktiskt lite gran övertrött när var jag hemma ensam sent på efter middagen så kände för att vila några timmar. Jag beklagar stackarn att du har haft en oerhört huvudvärk...

2009-09-08 @ 23:14:09
Postat av: Pacha !

Tjaa ! Visste inte att du hade blogg :p

Den är jätte fin iaf (a) hehe

2009-09-09 @ 20:47:07
URL: http://pachas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0