2/9

Tjao!

Var ju ett tag sedan jag skrev nu, mest bara för att jag faktiskt inte har tagit mig tiden och orken till att göra det.
Så nu kommer det lite kortfattat hur det ser ut i mitt liv just nu..

Måndag: Hemma från skolan idag, hade halkkörning i Halmstad. Gick rätt fint faktiskt, blev ju iaf godkänd, inte för att det är så svårt att bli det men iaf. Lite småläskigt var det ju också när man verkligen tappade all kontroll över bilen, är nog den enda gången i sitt liv som man faktiskt kan skratta och tycka det var kul att slira runt utan kontroll och även vara säker på att man inte skulle dö.. Vi var fyra stycken som hade halkan, och självklart var jag den som fick börja med att köra mot Halmstad, blev lite små nervös där, men det gick riktigt fint faktiskt. Hamna dock precis bakom en lastbil när jag skulle upp på motorvägen, så man kom ju ut på vägen i 80 typ.. var inte så svårt och inte speciellt kul, men iaf. Sen när vi väl skulle göra alla övningarna och sånt så plaserades jag i bil nummer 4, så blev sist vilket gav väldigt mycket seg väntan, fast det var det ju iofs för alla andra också så ska la inte klaga..
Körde inte över dockan som helt plötsligt låg på vägen heller, riktigt stolt, dock fastna jag vid rödljuset.. men iaf.
Sen blev det ju att äta på donken också, vid halv 11 på morronen, tidig lunch dedär.. Sen vart alla klart och det blev att ta sig hemåt igen..
På kvällen blev det att köra med pappa lite, sen ner till Båstad igen, satt och snackade med Emma lite och lite plugg typ..

Tisdag: Skola idag, blev dryckeskunskap med ölprovning från 8 till 12, rätt lärorikt faktiskt, finns ju sjukt mycket olika sorters öl och sån olik smak också, det är lite kul! Sen vid 12 blev det att äta lunch sen slutade vi, så då stack jag och Emma hem, bestämde oss för att baka, så stack och handla lite.. och sen hem, och vipps så hade vi gjort en daimtårta. God blev den ju också. Sen blev det lite träning med Jessa, gjorde pulstest och så.. Hårdträning väntar från och med nu!  Sen blev det hem och ta hand om tvätten, dammsuga lite, duscha och packa lite. Sen hände det faktiskt inte så mycket mera, gick och la mig och läste lite, sen somnade jag..

Onsdag: Skola även idag, började med att vara i köket, pillade med en liten krabba typ.. Sen efter vi ätit och sånt så blev det att byta om, sen leka en lek med klassen som Linda höll i på klasstiden, alla i klassen ska hålla i en egen grej, sen efter det blev det två timmars matte, fattade ingenting typ!
Efter det tog man bussen till tåget och åkte hem till Falkenberg igen, och där är jag nu. Har ätit lite och så.
Ska ut lite ikväll också..
I morron är det riskettan som gäller, funderade på att göra lite teori efter det med, men tror knappt jag orkar det efter 3-4 timmars lyssnande.. Men vi får väl se, annars får jag ta det på måndag som planerat.

Det var nog allt från mig för stunden..

Kommentarer
Postat av: Lucas Liljemark

Hej, Johanna jag har egentligen bara läst om de som hände på måndagen av din blogg...

De verkar ha gått lite bra med att övningskörning i alla fall vilket är bra fortsätt så!

De som lät roligt i texten var med denna docka och sen anser jag att de var bra när du fick övningsköra med din pappa.

2009-09-06 @ 23:35:42
Postat av: BÀD GIRL

Fett dålig med att skriva inlägg nuförtiden..

2009-09-07 @ 00:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0