Avbröt och avbröt ännu en gång..

Matkultur är inget skoj. 
Först avbröt jag mitt pluggande med att äta. Sen avbröt jag det med att duscha. Sen avbröt jag det med att titta på bikinis. Sen avbröt jag det med att titta på shorts. Sen avbröt jag det med att kolla facebook. Och nu avbröt jag det för att skriva här. När slutar alla avbrytningar att existera?
Fast känner faktiskt att jag kan det riktigt bra även om jag avbryter mitt i hela tiden. Matkulturen brukar ju vara rätt enkel.
Snart ska Emma se på tv, sen blir det nog kvällsfika. Måste hinna packa med. För i morgon åker jag till den finaste killen i världen! Längtar!

Nu måste jag återgå till Matkulturen och Japan. Hörs!





Kommentarer
Postat av: T

hoppas att det går bra att plugga ändå:) Längtar efter den finaste tjejen i världen!!<3

2010-04-23 @ 00:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0