Barn på gång

Godmorgon, eller ska man säga goddag?
Vaknade inte nu, utan vid halv 11 men först nu jag är vid dator.
Igår blev det middag hos min moster och efter det blev det att ta sig ner till stan med Emma, så blev det fest med lite folk. Blev uppraggad av Tobbe också, så följde med honom för att sova inatt. Så där är jag nu.
Han duschar och jag försöker få lite ordning på mitt hår men det går inget bra så jag gav upp och satte mig här istället.
Snart blir det att gå hem till mig och hämta lite kläder, smink och andra saker man kan behöva. Sen käka lite och ikväll blir det först fest hos Jessica och efter det blir det krogen.
Skulle vart jag, Emma, Alicia, Emelie och Jenny först. Men blev "inbjudna" på förfest hos Jessica, så nu har vi utökat antalet personer rätt starkt tror jag.
Trevligt får jag säga i alla fall, jag gillar påsken med så många lediga dagar.

Inatt drömde jag att jag och Tobbe fick barn och att han gick runt och bar runt på det. Sen drömde jag att en gubbes huvud sprängdes när en lastbil mosade honom mot en vägg. Och när jag vaknar och berättar det för Tobbe har han drömt exakt samma dröm med barnet. Det var lite läskigt.

Nu är Tobbe i alla fall klar, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0