Det ena och det andra

Kom precis hem från Tobbe. Sov där inatt med, sen gick han och jobbade och nu sitter jag hemma. Ska till Frida snart och ta med henne ut på en liten promenad och efter det kommer nog Tobbe hit för att äta lite och ikväll bär det av mot Båstad igen. Tänk vad tiden har gått fort egentligen. Har varit från Båstad i fem veckor nu men känns inte alls så länge. Fem veckor är ju typ ett halvt sommarlov. Omöjligt att tänka sig. 
Men har vart härligt att vart med Tobbe så mycket som jag kunnat, det får en verkligen att se fram emot sommaren.
Fick frågan om vart min klänning vart köpt någonstans, den är införskaffad på Gina i Halmstad. Fanns rätt mycket fina klänningar där. Hittade en till som var fin men den var lite liten över bröstet så fick inte av mig den själv och då vägrade jag ha den. Haha orka ha någon annan som får klä av sig varje gång liksom.
Köpte ju även ett par skor då, ifall jag glömt nämna det kanske. 
De är ett par svarta diesel, typ som converse.
(Bild där nere)
.
Nu får det i alla fall bli lite lunch innan promenad med Frida. 
Hörs!




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nämen..fan va snygga skor, vart har du hittat dom;)

2010-04-18 @ 14:32:38
Postat av: Stefan

låter ju trevligt!! fränt!!

2010-04-19 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0