Effektiv dag

Ensam i Båstad och tiden går rätt segt. Fast har hunnit med att göra lite saker så det är bra.
Har dammsugit mitt rum, vilket ledde till att jag dammsög köket och hallen både där uppe och nere med. 
Har pluggat lite, letat efter mina naturpapper och lagt alla på ett och samma ställe istället för på miljoner olika ställen.
Har duschat, för andra gången idag. Har tvättat och ätit mat. Just det ja, har även plockat bort all disk och tömt diskmaskinen. 
Tycker att lediga dagar såhär mitt i veckan är väldigt effektiva. Man får alltid lite ryck då och gör miljoner saker innan klockan ens hinner bli fem och man egentligen brukar komma från skolan, eller inte min klass då som brukar sluta typ 11. Men typ Jessicas klass som faktiskt har tillräckligt med lektioner för att fylla ut hela schemat. 
Men nu ska jag dricka lite oboy innan Emma får för sig att komma hem från Väla och innan Jessica får för sig att komma hem från skolan. 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0