Fredagsmys

Fredag nu och sista dagen på praktiken är slut, tiden har gått fort där. 
Sitter hemma hos Tobbe nu, tjockar i godis och kollar på South Park. Han är och jobbar så man får ju roa sig bäst man kan på egen hand. 
Känns som att det blir att sova lite tidigt idag, för känner mig rätt seg och så. Men man får väl se, brukar inte bli som man tänker sig alltid. 
Jag och Tobbe min åt räkor innan, gott!
Har även en ny tandborste, den är svart och fin. Haha inte så fin kanske, men svart i alla fall. Kan ju vara lite bra med en effektiv tandborste nu vid påsktiden, mycket godis och så tuggas ju. 
Känner att det går väldigt segt att skriva idag. Har precis skrivit ett arbete om Sydamerika så skyller på det. Så jag tror jag lägger ner nu och skriver mer i morgon eller senare. 
Så vi hörs! 




Roar mig med lite fula bilder med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0