Glad påsk!

Nu är det påsk, och påsk betyder påskägg med godis.
Jag har fått tre påskägg fulla med godis, ett litet, ett stort och ett jättestort!
Gott!


Mina tre påskägg. Det stor från jättestora från Tobbe, det stora från mamma och det lilla från praktiken.


Gooodis! =D (Tobbes kommentar när jag hittade ägget, "Nu behöver du inte köpa godis i alla fall inom de två närmsta månaderna hoppas jag".


Min klänning =)


Lilla jag =)


Innan idag har vi varit och ätit lite hos farmor och farfar, gott och trevligt.
Nu är jag tillbaka hos Tobbe, har precis letat efter mitt påskägg, hittade det tillslut.
Vad som händer sen idag vet jag inte än.
Men Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

IJHIHIHIHIHI :D:D:D:D:D snyyyyggiiish klänning det däe!!!

2010-04-03 @ 00:23:34
Postat av: Stefan

Snyggt snyggt!!!!

2010-04-07 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0