Goooodis!

Nu är det såhär att jag är himlans sugen på mitt påskägg där hemma. 
Och i morgon ska jag direkt till Tobbe från skolan så då får jag inte något påskägg då heller.
Inte för att jag hellre skulle vilja hem först för lite godis och sen till honom. Utan menar mer..jag vet inte vad jag menar.. Är sugen på godis helt enkelt.

Ehm, ja. Har precis borstat mina tänder för tredje gången idag (börjar snart ta in i dina vanor mamma). 
Åt precis kvällsfika med och väskan är packad. Så nu återstår det bara lite plugg och sedan sängen för att sova. 
Imorgon är det prov som gäller, sen redovisning och matlagning. Sen tåget hem och då blir det Tobbe för hela slanten hela helgen. Lite IKEA och sådant på lördag. Även hem till mina föräldrar för att äta lite. 
Skriver kanske lite i helgen, får se. Brukar ju vara lite dålig på det när jag är hos honom. 
Men nu måste jag plugga och sova. Så godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0