Göteborg

Hejsan!
Blev lite ändringar såhär på min första dag på påsklovet. Jag stannade inte hemma och pluggade och lät Tobbe åka till Göteborg, utan jag följde med dit. Köpte inget i och för sig, men trevligt i alla fall.
Så det är vad som hänt idag, sen när jag satt på tåget på väg hem kom jag på att jag tagit noll bilder därifrån, även om jag sagt till Stina att jag ska försöka lära mig ta mer bilder att visa med och inte bara text här på bloggen. Men får bli nästa gång, om jag minns.
Nu sitter jag och pillar med mitt Cv, har precis kämpat lite med att lägga in en bild, gick rätt fort i och för sig så kämpade kanske inte så himla mycket. Men låter fint när man säger det. 
Sen ikväll händer det nog inte mycket, blir kanske att sova tidigt, fast känns rätt tråkigt. Och i morgon vet jag inte heller vad som händer, blir väl att slappa hela dagen typ. Får väl se vad som händer och sker. 
Men nu ska jag återgå till mitt Cv, hörs! 




Tar väl en bild från förra gången jag var i Göteborg istället då.
Så blir det ju lite Göteborg i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

Fin biiild! :D modellig :D

2010-04-12 @ 20:22:58
Postat av: T

Det var riktigt kul att du ville följa med=) Men lite tråkigt kanske att vi inte komma ses så mycket nu på lovet bara, men det var svårt att hitta något annat datum som funkade:/ LOVE<3

2010-04-12 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0