Ja så är det..

Hej och Hallå!
Kort dag i skolan idag. Hade en lektion och det var natur. Trevligt. 
Tycker natur är lite skoj faktiskt, inte för att jag tycker det vi snackar om är speciellt intressant eller så utan mer för att jag gillar vår lärare. Han är bra på att få en att förstå på ett enkelt och roligt sätt. 

Imorgon är det Falkenberg som gäller för min del och sen hemma på torsdag, är lediga då liksom och sen tillbaka tills på fredag då vi har mösspåtagardag och så i skolan. 
Tobbe och Thommy har var här igår och stannade tills idag. Så blev lite grillning och sånt trevligt då. Det gillas!
Så när jag började i skolan så åkte de hem för Tobbe skulle hem och hämta säng. Så nu blev det lite lagom tomt och så här hemma utan dem.
Fast har blivit lite datakunskapspluggande idag så det är ju bra i alla fall. Fast nu vill jag att Tobbe ska få för sig att komma hit igen. 
Fast nu ska jag hämta vatten och laddare till datorn. Sen göra sista uppgifterna i Word på datakunskap. 
Hörs!




Bara för att jag gillar de byxorna och de håller på att gå sönder!

Kommentarer
Postat av: Stefan

haha vipps fram me tråd Johanna å sy hihi xD

2010-05-04 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0