Ledig idag och bilder från Skåneresa.

Tjingtjong!
Ledig idag. Skulle haft natur men Fredrik var sjuk så ska jobba hemma istället.
Så idag har jag och Emma vart jätteduktiga. Vi har handlat, tvättat, städat, pluggat, planerat kvällsmat och vart en vända i skolan för att hämta böcker och lämna mobilnummer för framtida lediga dagar. 
Det kallar jag en bra extra ledig dag. Lite trist men behövligt. 

Tänkte slänga upp några bilder från gårdagens resa nu. Så se och lär, det är såhär det fungerar att gå i RM.


Lunch med öl och vegetarisk schnitzel.  

Thea och jag, med lite öl.

Klassen nere i hamnen, där vi fördrev tiden. 

Klassen på slottet med champagnen i handen.
Emma och jag fick inte vara med så vi försökte så gott vi kunde ;)

Slottet, oooh...

Upphällning av mer champagne. Adam är stolt. 

Vi känner oss som slottsherrar och slottsdamer, allihopa. 

Emma och Linda porrar i sviten. Som vanligt ;)

Vinprovning är ju ett måste på ett vinslott.

Kommentarer
Postat av: Tobb

Det ser väldigt trevligt ut=) hade man ju inte tackat nej till

2010-04-20 @ 20:15:29
Postat av: Stefan

haha skål på de kortet me ölen!!! och tjejer säger ja bara hahaha xd xd

2010-04-22 @ 00:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0