Lite om allt och ingenting och lite till

Blir lite dålig uppdatering ibland och vet du varför det är så?
Jo du det ska jag tala om för dig, det är för att jag inte sitter vid datorn när jag är med Tobbe. 
Känns inte viktigt att sitta där då, är inte roande. Tycker det är mycket trevligare och härligare att få tillbringa min tid med honom än framför datorn.
Så just därför blir det lite dåligt med uppdatering ibland. Men det ordnar ju upp sig fint igen när jag återkommer till dator. Och snart är min praktik slut, så då blir det Båstad igen. Kanske blir det mer bloggskrivande då igen. Det märker du.

Påsken är slut nu i alla fall,  blev en trevlig lite helg får jag säga. Vad som hände orkar jag faktiskt inte skriva här så undrar du så fråga. Hehe. 

Har bara fyra dagar praktik denna veckan och har nu gjort två, så bara torsdag och fredag kvar nu. Hoppas på att det blir mer i morgon än idag, var lite segt idag. Men åt en god kaka, det klagar jag inte över. 

Ikväll blev det Stina, blev att äta spagetti och köttfärssås och sedan en lång promenad. Hon köpte bebisolja och loka på coop. Jag köpte ingenting,
känner mig lite stolt! 
Efter Stina blev det att gå hem för en dusch. Och nu ligger jag nerbäddad i sängen och samtalar med min lilla vän Anton på msn. Vi pratar rosa tröjor som han vill ha, fast verkar inte som man ska bära rosa i år, för han hittar inte många. Fast kanske är han som är dålig på att leta, vad vet jag liksom?

Nu känner jag mig klar, hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0