Morgon

Godmorgon!
Har varit vaken sel halv 10, men reagerade nog inte så värst på vad klockan var. För blev chockad nu när jag tittade på klockan och såg att den var kvart över 10, trodde den skulle vara typ 11 eller så.
Men i alla fall, sitter hemma hos Tobbe, som vanligt. Han är och jobbar och skulle nog slänga in lite träning med så tar ett tag innan han kommer hem. Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med så länge, sitter och tittar på tv nu i alla fall, kanske ska man gå ut också.
Ikväll blir det att äta hos Tobbes föräldrar, tror vi skulle grilla.
Och nu tänkte jag väl äta lite frukost kanske. Så hörs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fortfarande blått på min blogg :( hoppas de blir kul ikvl för dig! puss

2010-04-16 @ 11:16:57
URL: http://swernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0