Påskägg i mängder!

Hej och hallå!
Nu är det påsk, det betyder fyra dagar ledighet för min del. Skönt!
Sitter just nu hemma hos Tobbe, han gick in och extrajobbade inatt så försöker roa mig själv genom att äta godis, se på tv och sniffa vitlök. Anledningen till det med vitlöken är för att vi åt vitlöksbröd till middag och det blev några kvar som just nu står och luktar av sig precis bredvid mig och eftersom jag sitter så bra här jag sitter så orkar jag inte gå med dem till köket. 
Igår köpte jag en klänning, har dock ingen bild på den men det kanske kommer annan dag. 
Och idag var jag och fikade med Emma, blev varm choklad och kanelbulle på cafe "på g", gott!
Sen gick vi in på veromoda och då fann jag ett par tajta byxor som var sönder, så då provade jag dem och nu är de mina. Lite svåra att hantera iofs eftersom de är lite tajta, men det går om man bara vill! 
Fick ett påskägg från dem på praktiken idag, riktigt snällt! 
Sen fick jag ett jättestort påskägg av min moder, hon är allt bra snäll hon och hon vet precis vad jag behöver! 
Nu ska jag hämta dricka, hörs! 



Nej det är inte jag som har litet huvud, det är ägget som är stort ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan

hihihi undra om de tvärt om me i ägget en då!! haha xD XD

2010-04-02 @ 00:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0