Säg vad din brevlåda heter!

Då var lite Cv skivna, så bara lite frimärken som ska införskaffas och sen klart. 
Kom precis ut från duschen, tänkte äta något och sen blir det att ta sig ut i solen. Känns illa att sitta inne när det är så fint väder ute. 
Ringde till doktorn innan och skulle byta min tid, men de ville inte prata med mig så det enda de sa var "säg vad din brevlåda heter! säg vad din brevlåda heter! SÄG VAD DIN BREVLÅDA HETER OCH TRYCK FYRKAAANT!" 
Så gick inte riktigt som planerat att byta tid. Men mamma skulle kolla om hon lyckades bättre tror jag.
Mina tänder har börjat vrida sig mycket nu med, innan var det ju bara en tand men nu är det flera. Så snart kommer det se förskräckligt ut i munnen på mig och jag kommer varken kunna äta eller prata av smärta, haha visdomständer är inget skoj!
Nu får det bli lite mat. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Tobb

Men kan inte tandläkaren göra något åt det eller? det måste dom väl kunna?:S Hoppas det går bra med jobben!:D får hålla tummarna nu:)

2010-04-13 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0