Skinande sol sprider lycka

Godmorgon! 
Vilken underbar dag det är idag! Solen skiner, varmt är det, sitter hos Tobbe, har flera ton godis där inne som jag bara kan hämta om jag skulle vilja. Finns det något mer man kan önska sig? 
Vaknade bredvid min Tobbe idag, gick på toa, tänkte smyga ut i solen men han vaknade när jag skulle hämta kläder. Förbaskat att han ska vara så jädra lättväckt!
Så fick då snabbt och bestämt ändra mina planer. Blev att sätta sig på kanten till sängen, pussa på honom och säga, sov nu. La honom ner och bädda in honom i täcket. Klädde på mig, tog min dator och mobil. Pussade honom en sista puss och gick ut. Härligt!
Så nu sitter jag ute, har shorts och tshirt på mig och tycker det är varmt! Nu börjar det blir vår på riktigt, det är så vi vill ha det! 
Är jätteglad idag känner jag, vädret är bra på att påverka människor har jag märkt. 
Älska solen, älska Tobbe och älska min familj. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tobb

så himla mysigt att ha dig här! Jag älskar dig med!<3

2010-04-10 @ 13:00:08
Postat av: Mamma

Älskar dej också, finns ingen bättre tjej.

Underbart att se dej så lycklig och glad.

Kram

2010-04-11 @ 11:29:58
Postat av: Anonym

älska dina vänner...? nejnej, de är väl överskattat ;)hör av dig om du vill träffas, PUSS!

2010-04-12 @ 10:57:34
Postat av: stinis

hihihiihijwhjdwjqeebdn, de va jag som skrev :))

2010-04-12 @ 10:58:13
URL: http://swernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0