Sol!

Sol, sol, sol! Vädret är bra härligt just nu!
Sitter ute i solen, lyssnar på Winnerbäck och samtalar lite med min vän Anton.
Blev inget med doktorn, jag skulle återkomma till sommaren om jag behövde då. 
Snart kommer mamma hem, då blir det promenad och efter det lite mat. Sen ikväll ska jag prova min balklänning för att se längd och sånt. 
Köpte en liten majblomma innan, så söta små barn som frågade så kunde inte med och säga nej. Så nu har jag gjort dagens stora gärning tycker jag.
Nu blir det att hämta vatten. Hörs!



Kommentarer
Postat av: T

Hoppas det blir bra med klänning o skor och sånt=)

Va gullig du är som köper majblomma av dom små barnen^^)

2010-04-13 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0