Studentkläderna här!

Goddag, goddag!
Hemma från skolan nu. 
Blev att simma i Laholm, Emma höll sin idrottslektion. Och efter det tillbaka till skolan där det blev "utvecklingssamtal" och sen titta på musikal. Sen åkte vi hem och där sitter jag nu.
Planerar att börja med datakunskapen, men känns inte lockande så går segt att hämta böckerna. 
Har fått våra studentkläder idag. Så nu är det bara mössan som fattas. 
Tröjan är riktigt gosig och en riktig myströja.
Är för övrigt väldigt trött och längtar till Tobbes säng och att få krypa nära intill honom. 
Min säng här i Båstad är ju hårdare än ett golv och mer ensamt än en vilsen gris i havet.

Fick en jättesöt bild på Tobbe i morse/inatt, började gråta när jag såg den för det var så fint och jag saknar mycket! 
Den fick helt enkelt hamna som bakgrundsbild på mobilen, så nu ser jag den hela tiden och blir lika glad och varm i kroppen varje gång. Underbart är det!

Nu ska jag tvinga mig själv att hämta datakunskapsgrejerna.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: T

Naaw va söt du är!=D bra att du blev lite glad av den iaf. Saknar dig med masssor!!! Bilden jag fick av dig innan var också så galet söt! Blev jätteglad:D

Du får komma och sova i min säng snart!<3

2010-04-21 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0