Tobbes balkong är typ som kärlek i solen!

Sitter ute på Tobbes balkong i solen. Han är och jobbar men jag tänkte stanna kvar en stund i alla fall innan jag går hemåt för lite middag med mor och far.
Sen ikväll blir det att komma tillbaka till Tobbe och sova här sista natten på några dagar. Imorgon bär det av mot Göteborg för hans del och för min del börjar mitt påsklov. Tänkte kolla lite på datakunskapen kanske, och skriva klart mitt arbete om Sydamerika så jag kan maila det till Linda sen.
På onsdag blir det Halmstad med mamma, trevligt. Annars har jag inte mycket bestämt inför mitt lov. Ska till Spiran och äta någon dag med Tobbe också ifall han vill. 
Jag hoppas på ett soligt lov så man kan vistas mycket ute i solen och kanske lyckas dra på sig lite, lite färg i alla fall. 
Nu får det bli att hämta något att luta ryggen mot. Tegelväggen är inte riktigt skön faktiskt. 
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0