Trött och stolt!

Stolt!
Har börjat med datakunskapen. Började med den direkt efter förra inlägget (vid 17.16 typ) och har suttit fram tills nu. Bara paus med att äta och ta hand om tvätten. Så nu har jag gjort några övningar och är en liten bit på väg, kan nog hinna klart tills nästa månad. 
Dock är mitt huvud väldigt trött nu, orkar inte tänka speciellt mycket och mina ögon är sega. Men vill ändå inte gå och lägga mig redan, för då vaknar jag vid 3 inatt igen och kan inte somna om. Mindre skoj det. Så bättre att sitta vaken en stund till känns det som. 
Så vad jag ska roa mig med nu vet jag inte riktigt, får hoppas att någon är social med mig på msn och att Tobbe hinner vara lite social med mig på sms kanske. 
Imorgon är det förövrigt torsdag, det betyder packdag och på fredag åker jag hem till min Tobbe igen. Längtar!
Känns som vi vart borta från varandra jättelänge nu, har ju typ bott där fem veckor och nu vart borta flera dagar. Lite konstigt känns det. Plus att han är så jädra söt hela tiden och så, så man vill bara ännu hellre hem och krama om honom! Ska njuta av varje sekund hela helgen! 
Nu ska jag packa mig upp till mitt rum, hörs sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0