Trött

Man börjar snabbt vänja sig vid att ligga i sängen och nästan sova vid tolv. Även om jag är ledig i morgon och då känner att jag kan vara uppe länge idag så orkar jag inte. 
Klockan blev väl sisådär kvart i tolv eller något och helt plötsligt drabbas jag av akut sovlust. Lite trist känner jag, fast alltid skönt att sova. Ingen rolig på msn heller just nu, så lite segt här vid datorn i alla fall och är inte sugen på godis längre heller, hehe. 
Nu får det helt enkelt bli att borsta tänderna och titta lite till på How I met your mother. Sen efter det blir det att bädda ner mig i Tobbes säng och sova tills han kommer hem igen.  
Eller ska man äta lite chips?
Nä, sova är bättre för hälsan. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0