Världens upptäckt!

Hej och Hallå i stugan!
Idag är det torsdag, det betyder att jag bara har en dag kvar på min praktik. 
Och jag har ont i mitt finger, för har skalat bort en bit skin plus att jag är jättetorr. Tyck synd om mig nu!
Sen så är jag trött i min kropp, speciellt i mina ben och min kära fot. Tyck synd om mig igen!
Det var en liten söt vovve och åt på Spiran idag, den slickade på mina fingrar och ville hjälpa mig diska. Det fick den inte. Men jag klappade den lite fint och sa, fiiin vovve, fiiiin! Sen fortsatte jag jobba igen.

Har även gjort världens upptäckt idag.
Jo se här, det tar typ lika lång tid att cykla till stan som att åka bil. Och det tar typ lika lång tid att cykla ner till stan som hem från stan.
Och ja, jag har säkert vetat det i typ 15 år, eller i alla fall sen den tiden då jag började frakta mig själv till och från stan med hjälp av en cykel. Men idag kom jag på det igen, så känner mig lite stolt nu!
Höhö.

Sen hemma blev det att äta ett litet ägg från Tobbes stora påskägg och sen starta datorn för att kolla om jag fått mail från min älskade broder. Det hade jag inte. Då blev det att skriva här istället. 

Och nu blir det äta, eller träning kanske, eller en promenad. Får se vad mamma tycker. 
Hörs! 





Kommentarer
Postat av: Tobbe

stackars liten!;) du får komma hit så kan jag pyssla om dig=) Vad fick dig att inse att dina transportsträckor tar lika lång tid nu helt plötsligt?

Mysig bild förresten=D

2010-04-08 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0