Det ena och det andra..

Sitter och är lite smårastlös och bara väntar på att något ska hända samtidigt som jag sitter och bara njuter av att vara hemma helt själv och att ingenting händer. Svårt att bestämma mig ;)
Gick upp vid 9 idag, var hur pigg som helst. Så idag har jag, utöver det man brukar göra på morgonen med att duscha och äta osv, hunnit tvätta mina lakan i sängen. Har även bytt täcket till det skönare som jag hade i Båstad innan. Har ju inte brytt om mig att byta innan eftersom jag typ har sovit hemma 5 gånger sen jag flytta därifrån. Men vaknade idag av att det var ruskigt kallt så tänkte att jag byter, eftersom jag fått för mig att detta är tjockare. Nog pratat om mitt täcke, ingen som bryr sig om det iaf ;). 

Ska gå och laga lite mat snart tänkte jag. Börjar känna mig lite hungrig. Får se vad man lyckas få fram för något gott idag. Behöver ju inte allt för mycket eftersom det serveras tacos ikväll. Så måste ju spara plats i magsäcken tills dess ;) 
Sen vid halv 5 blir det träning med Emelie, det tycker vi om! Får se om man lyckas övertala henne att skaffa träningskort så vi alltid kan träna på fredagar, är ju ett rätt bra pass då. Annars får man väl tjata på alla andra människor man känner eller träna ensam helt enkelt. Det löser sig! 

Hörs! 



Bild från när jag lånade Tobbes kamera och tog lite "fina" bilder på
mig när han var och jobbade. Tänkte att han kunde bli lite glatt
överraskad när han ser dem nu när han är i Grekland.

Kommentarer
Postat av: Stefan

goo bild glader!!! toppen!!!

2010-08-29 @ 23:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0