Ensamtid ?

Nu har min Tobbe åkt till Grekland och jag gråter som ett as. Fast vi ses ju om två veckor igen så det ska vi nog överleva! Älskar honom mest, och även om det känns lite jobbigt nu så finns det en del inom mig som talar om för mig att lite saknad kan vara bra ibland. Så har bestämt mig för att i morgon ska jag lyssna på den lilla delen inom mig och försöka "ta vara" på ensamtiden. För som jag sa till honom innan, när han kommer hem så tänker jag inte släppa honom på länge! 
I morgon kan det nog råka bli så att jag tar en runda inom hans lägenhet för att hämta en tröja som är hans också, bara för att få känna doften. Kan ju vara bra att ha om man blir trött på ensamtiden liksom ;). 
Och medan han är i Grekland och dricker öl, solar och blir brun och är social med sina nära och kära så tänkte jag bli träningsnarkoman (okej just narkoman är väl lite att ta i kanske), leva på familjen Bloms middagsrutiner, jobba och kanske försöka träffa lite vänner. Vi får helt enkelt se. 
Blir nog att gråta en liten skvätt då och då också, men då har jag ju alltid en mamma som ställer upp för att trösta. Så ska nog klara mig!
Nu blir det att sova, godnatt! 







Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja du får ta vara på tiden, för sen håller jag hårt i dig!;) Du får se om du hittar något som luktar gott imorn då:) Det är ju lite bra om du får lite nyttigare vanor nu när du är hemma så du kan få mig att bli lite nyttigare med sen:P Men jag komma sakna dig nå förskräckligt ska du veta!:'( Men nu får du umgås lite med din mor iaf:) Pöööös på dig underbarast!

2010-08-26 @ 01:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0