jobb och saknad..

Hemma från jobbet för en stund sedan. Var en sån där bra dag att jobba. Typ rätt mycket folk men aldrig så man blev stressad men man höll ett bra tempo och tiden gick fort. Slapp all den dryga tiden då man bara står där och stirrar över butiken i hopp om att man ska hitta någon liten människa nere i ena hörnet som man totalt missade när den gick in. 
Tycker det är rätt roligt att jobba där faktiskt, för iaf de flesta som kommer in är bra och trevliga kunder. Och de som misslyckas med att ge ett leende och säga hej, ja dem kan man inte annat än le lite extra åt och fundera på vad som gjort deras dag så fruktansvärt dålig att de inte ens kan med och titta på kassörskan och hälsa. Så ja, jag trivs. Skulle inte sitta helt fel med lite mer tider bara. 

Men nu över till något annat, igår när jag träffade Emma så sa jag, lite stolt lät det nog också, att även om jag saknar Tobbe och det känns jättetomt, speciellt när man ska sova så klarar jag mig rätt bra och att jag nog absolut kommer överleva dessa veckorna. Men så vaknar jag idag, dock var jag rätt trött idag med (för att ha något mer att skylla på liksom), och är jättedeppig typ hela dagen bara för att jag saknar honom så mycket! Vad hände där liksom?
Dock kändes det lite bättre när han smsa mig. Så nu känns det bättre igen.
Tänkte åka inom hans/våran lägenhet någon gång i veckan nu för att typ ta in post och vattna blommor. Men också för att låna en tröja, så jag slipper känna mig så ensam liksom. 

Men nu ska jag digga lite till jumper, hörs!




Kommentarer
Postat av: T

Saknar dig med alldeles for mycket=/ Jag vill hem till dig nu! Hoppas du klarar dig ett tag till. Det gor knappt jag:'( Elsker dig iaf sa otroligt mycket! Tenker inte slaeppa taget om dig en sekund nar jag kommer hem!! KYSSS!

2010-08-30 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0