Kväll och så

Kvällen började med en promenad, som sedan övergick till lite mat. Blev kycklingklubbor med sallad. Efter detta blev det att titta lite på tv, var inget speciellt bra på tv och jag satt och tittade i tidningen där alla program står, så funderade jag över vad jag och Tobbe brukar roa oss med att se på. Eftersom jag inte hittade något alls som jag tänkte var något att ha. Kom fram till att vi kanske brukar kolla på film vid den tiden på dygnet eller helt enkelt vara för upptagna med att kolla så att Internet och våra datorer inte slutat fungera. Blev iaf att tröttna och ist gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket. Sen kröp jag ner under täcket i sängen. 
Vägrade, eller vägrade är väl kanske fel ord eftersom ingen försökte tvinga mig, vi säger ville ist. Ville dock inte ta av mig Tobbes tröja än. Var och hämtade den innan idag om jag glömt att nämna det för dig. Kände mig inte riktigt färdigmyst med den än liksom. Så den får nog sitta på tills jag ska sova då jag lägger den bredvid sängen så jag kan dra på mig den det första jag gör i morgon när jag vaknar. 
Nu är det typ en vecka sen, nästan exakt som jag sa hejdå till Tobbe och fick en kram och puss av honom senast. Det betyder ju att det typ bara är en vecka kvar tills han kommer hem. Lycka! 
Nu ska jag snart sova. Hörs!




Såhär såg det ut när jag "hjälpte" Tobbe att packa, visst är jag duktig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0