Minigolf m.m.

Godmorgon! 
Nu är det slut på semestern och det roliga. Dags att börja leva det riktiga livet igen. Dock saknar jag ju fortfarande ett till jobb, så för mig är det inte så stor skillnad. Men iaf, man kan ju inte leva med semestervanor varje dag. Godis hit och godis dit fungerar inte i längden ju. 
Igår drog jag och Tobbe in till stan, skulle köpt bh till mig tänkte vi. Men hittade inte en enda rolig alls. Inte ens någon som var sådär så man kunde prova den och sedan konstatera att den inte var något att ha. Vet inte om det är för att det går från sommar mot höst, så att de mest säljer lite gamla bikinis på rea, eller om det är för att det är totalt väderlöst att hitta något fint i Falkenberg. Men tråkigt är det iaf, får hoppas att de får in lite kul snart. 
På kvällen blev det minigolf med några stycken, tror det var Nicke som vann tillslut. Var en mycket intressant runda (säger man runda i minigolf?) bollar flög in i buskar, småbarn klaga på att vi inte kunde sikta, glädjeskutt och även några nya ord som man inte ska använda offentligt fick vi höra. 
Kvällen avslutades iaf men en film, fläskpannkaka och glass med blåbär och banan till efterrätt. Filmen var nog bra, jag förstod inte så mycket som vanligt men Tobbe sa att han tyckte om den så jag beslöt mig för att se den någon annan gång igen och försöka förstå mer då. Tror den hette Sherlock Holmes. 
Nu ska jag borsta tänderna, för snart kommer bror min och hämtar mig. Ska med honom till Linköping idag, men kommer hem senare ikväll. 
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0