Nyfött barn!

Hej och hallå!
Igår var vi ute i skogen för att leta efter lite svamp, dock hittade vi bara 7 små svampar. Så inte alls så mycket att vara stolt över. Men vi blandade i dem i våran svampsås som vi skulle äta på kvällen. 
På kvällen blev det bara att sitta inne och mysa framför tvn. Regnet öste ju ner utanför så man kände sig inte så peppad på att dra ut precis. Men alltid mysigt med en hemmakväll. 
Vad dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt. Regent öser ju ner utanför idag också, tror dock vi skulle åka till fynda och se om vi hittade något (som jag just nu inte minns vad det var), som Tobbe skulle ha med sig till Grekland. 
Sen jobbar han ju i morgon så får väl bli att sova lite tidigare idag typ. 

Drömde en jättekonstig dröm inatt. Drömde att Tobbe och hans syster, Jessica, skaffade ett barn tillsammans. Så när det föddes så fick Tobbe den mesta vårdnaden om barnet. Så det skulle bo hemma hos oss. Men vi hade inga saker till något barn och jag hade varit helt ovetande om att det var Tobbes barn fram tills att jag fick det i armarna. Hade hela tiden trott att det var Jessicas och hennes pojkväns barn, men icke!
Så när vi var på väg hem, så gick Tobbe med barnet i armarna och så sa jag något i stil med 
"jag är inte van vid barn. Vet ingenting om dem och vet inte hur man ska hålla dem eller någonting. Har alltid varit yngst i min släckt och jag brukade inte springa runt och bära på mig själv så jag vet inte hur jag ska hålla osv." 
Då gav Tobbe mig barnet och sa "lär dig nu då". Sen när jag efter en stund lyckats få lite ordning på hur jag skulle hålla i det lilla nyfödda barnet så frågade jag.
"Hur kommer det sig att du vill skaffa barn med din syster men inte med mig?" Så svarade han.  "Hur menar du nu?" Så sa jag. "Ja men när vi blev tillsammans så sa du att du gärna väntar med barn tills du blir lite äldre och säkrare på situationen. Men varför skaffar du då barn med din syster istället för med mig. Jag är ju din flickvän?"

Sen vaknade jag och fick inget svar på frågan. Så det första jag gjorde när jag vakna var att kolla bredvid mig om det låg ett litet barn där. Men det gjorde det inte. Vilken tur! 

Känner dock att vi nog hade rätt dålig kommunikation med varandra om jag lyckas gå runt i nio månader och tro att hans barn tillhör hans syster och hennes pojkvän istället. Skärpning på den fasen! 





Kommentarer
Postat av: AiM - Anton Ivo Msrin!

hahahahahaha fan va sjuk dröm XD o helt klart lite korkat att gå runt i 9 månader o inte veta någonting XD det är inte så skillat :O hoppas du drömmer vidare den drömmen.. den va lite rolig :D

2010-08-22 @ 11:34:45
Postat av: Jessica

Jag börjar tycka att dina drömmar blir allt mer sjuka johanna:P

2010-08-22 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0