Rubriker är svårt..

Godmorgon. Vaknade för typ 50 minuter sedan hur pigg som helst så tänkte att det var lika bra att gå upp då. Dock sov ju resten av huset så var inget roligt att vara upp så gick och satte mig med datorn i sängen ist. 
Igår jobbade jag morgonen, jättemycket folk hela tiden så var typ "kaos". Men det löste sig fint iaf. Idag jobbar jag kvällen, tror dock inte det kommer vara så mycket folk då. Brukar inte det iaf. 
Sen efter jobbet igår blev det en och en halv timmes promenad med mamma och pappa. Rätt skönt. 
Sen grillade vi lite på kvällen och efter jag ätit klart åkte jag med Emma till hennes släkt för de hade kräftskiva och hon ville inte dra dit ensam. Satt och snacka lite och provade massagestol osv. Den var skön samtidigt som det gjorde ont typ. Skum känsla. 
Sen åkte vi iaf hem och då snacka jag lite med mamma och sen gick jag och la mig för att sova. 
Drömde typ konstigt inatt med, minns inte så bra men minns iaf att det var någon som gick runt och bar på mig hela tiden och jag skrek massa för att han/hon skulle sätta ner mig. Sen gick någon efter oss och sa "akta er för Tobbe", varför vi skulle akta oss vet jag inte för han var aldrig med i drömmen, bara hans namn. Haha skumt.
Nu ska jag iaf äta lite frukost innan jag svälter ihjäl. Hörs!




Ännu en av de "fina" bilderna från Tobbes kamera.
Nu har han iaf lyckats se dem för han smsa igår och skrev att de var fina ;D

Kommentarer
Postat av: Stefan

fin fin bild!!!!

2010-08-29 @ 23:29:24
Postat av: T

haha jag tror inte du gillar mig i dina drömmar:P Dom bilderna var hur fina som helst! Det var så mysigt att ha dom att titta på när jag saknade dig<3

2010-09-11 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0