tjuv!?

Haha, är det typiskt mig eller? 
Drömde inatt att jag köpte yoghurt och flingor. Så vaknar överlycklig idag över att kunna få äta hur mycket flingor och yoghurt jag vill. Men när jag öppnar kylskåpet för att ta fram yoghurten så finns den ju inte där! 
Vem skjuttsingen har tagit min yoghurt tänker jag, och eftersom det bara är jag och Tobbe som existerar i detta lilla hus, även grannarna då men är tveksam på att de skulle bryta sig in hos oss för enbart en liter yoghurt, så tänker jag ju självklart att Tobbe satt och åt min yoghurt igår när jag var och jobbade. Taskigt! 
Med lite mummel öppnar jag då skafferiet och tänker att jag får väl äta flingor och mjölk ist då om det nu ska vara så jädrans svårt att hitta lite yoghurt i detta hus. Men till min stora förtret märker jag att det inte finns några flingor heller! 
Är halvvägs in till Tobbe för att fråga hur mycket han egentligen åt igår om han lyckats äta upp ett helt paket goda flingor när jag plötsligt drabbas av en tanke att jag inte alls var och handla igår.
Jag hade inte alls köpt flingor och yoghurt. Efter en stunds tänkande kommer jag på att det måste vart en dröm! En fin men dum sådan! 
Fnissar lite lätt för mig själv, tar en sväng inom toaletten och sedan tillbaka till sovrummet där jag pussar Tobbe lite lätt, som ett sätt att be om ursäkt för att jag så drastiskt utsåg honom till yoghurt och flingtjuv. 
Sen tog jag min dator och satte mig framför tvn och bestämde mig för att jag inte alls var sugen på frukost längre. 
Vilken morgon va!?



Ingen yoghurt så långt ögat når..


Inte heller några flingor..

Kommentarer
Postat av: T

hahahah måste du drömma så dumt jämt:P

2010-08-06 @ 22:14:14
URL: http://persmark.blogg.se/
Postat av: Stefan

Haha de har jag fligor haha xd xd!!!!

2010-08-21 @ 00:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0