TL = Träffat Linda!

Det där med ensamdisko gick inget vidare. Raggade upp Linda ist. Så nu är jag precis hemkommen från en fin promenad. Mycket härligt. Dock lever vi i en konstig stad. För antingen är man hemma och sover eller så springer man runt utan kläder. För de enda människorna vi såg hade glömt att klä på sig.
Skumt. 
Nu ska jag sova ist. Min glass nummer två från den lilla påsen får jag ta och avnjuta i morgon ist för känner att det är lite sent för den nu. Orkar inte återgå till att ligga på golvet och stirra på en ölburk i taket, den är inte så intressant längre ;) 

Hörs! 


Den omtalade ölburken i taket. Du vet, det är sånt koola (med K) människor har ist för lampor ;)


Jag, lite småtrött och med friskluft i håret. Härligt när man ska sova ;D

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jasså är de där min öl burk är undra just vart den andra var haha xd!!!

2010-08-21 @ 00:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0