Linköping! Risk för ointressanta bilder i överflöd..

Hemma från en dag i Linköping nu då. Mycket trevligt får jag säga. Gillas att ha en dag ensam med brorsan ibland. 
Under dagen har vi hunnit uppleva minst tio olika vägarbeten. Så resan upp blev lite längre än beräknat. Så har tillbringat minst 7 timmar i bilen. Vi har även hunnit undersöka IKEA en och en halv gång. (Gick tillbaka för att leta efter kryddlåda till mamma, därav den halva gången). Efter det har vi hunnit handla upp nästan "halva" Maxi på mat som vi sedan fyllde hela frysen med. Så nu ska han nog överleva den första veckan iaf. Haha.
Sen tog vi en runda inom plantagen och införskaffade oss lite nya fina blommor. När vi var klara med allt detta så åkte vi till Snoddas för att äta lite, lika gott som vanligt. 
Sen bar det hemåt då vi tog en extraresa genom Gränna, anledning till detta var för att vi skulle byta så att jag skulle köra ist för Marcus började bli lite trötter. På väg till Gränna kom världens ösregn så vi såg typ inte ens en meter framför oss. Men vi klarade oss fint igenom det tillsammans.
Så nu är jag hemma och visade stolt upp mina inköp från IKEA. Blev en styck diskborste, en röd sådan, mycket viktigt att komma ihåg! Åtta stycken galgar och ett styck bord till datorn. 



Allt är mobilbilder, de flesta tagna inifrån bilen därav totalt värdelösa.

Vägarbete..


Jag tröttnade och började ta kort på allt, till och med mig själv i spegeln ;O


Till slut fick vi åka vidare, såg att de la ny asfalt på vägen.. Intressant va?


Sen kom vi till (P)lastbilsskyltstället, och då väntar...


Fiiiika!! köttbullsmacka ska det vara, annars är det inte på rätt sätt!


Sen kom planen, då vet man att man snart ska svänga ;P



Framme, lite av brors lägenhet. Vet att den är på fel håll men orkar inte vända. ;D

Kommentarer
Postat av: AiM - Anton Ivo Msrin!

Hahahhaah satan så trevlig den bilresan måste varit :D

2010-08-12 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0