Spring i benen, glass i magen med en förvirrad hjärna..

Sitter just nu och planerar en liten kupp. Den går ut på att ta mig hem till Simon för att ta hans fotölj. För en mer bekväm sådan finns det knappast. Dock går han inte med på detta och tycker att han ska ha den själv. Vilket jag tycker är rätt egoistiskt av honom, han har ju haft den jättelänge! 
Vi kom iaf fram till att det nog kan vara lite svårt för mig att bryta mig in i hans hus, ta en fotölj jag inte ens orkar bära själv. Därav jag måste ha med mig minst en person till som hjälper mig att bära. Sen ska vi frakta ut både fotölj och oss själva ur huset och packa in den i en bil, eller något annat som blir våran flykttransport. Och allt detta ska vi lyckas med utan att någon i hans familj, varken hund eller människa ska märka oss. Helst ska vi ju inte synas inför allt för många grannar heller. Knivig sits! Tror vi skiter i alltihopa helt enkelt. 

Annars händer inte allt för mycket, Tobbe är och jobbar så jag roade mig precis med att äta en glass. Men blev lite fundersam. Glassen var liksom förpackad två strutar i varje liten påse varav det låg en del små påsar i den stora påsen man köpt. Är det då meningen att man ska öppna en liten påse, plocka fram en glass, lägga tillbaka den andra i den stora påsen igen och sen stänga frysen och äta en glass?
Eller är det meningen att man ska äta båda glassarna i den lilla påsen, som ett litet måste liksom eftersom de är förpackade så?
Eller menas det att man måste vara två personer när man ska äta sån glass och är man ensam så får man helt enkelt ta en annan glass? Förvirrande. 

Nu ska jag starta disko för mig själv, för jag är så jädra springig i benen. Så vill du hoppa och dansa med mig så säg ifrån! Och om du, Tobbe, läser detta när du kommer från jobbet sådär lagom vid 6 tiden. Då tror jag inte jag är så springig längre. Så då kan vi ta en liten svängom sedan när vi båda har vaknat ist, det tackar jag inte nej till. Älskar dig! 

Hörs! 


Här står jag med spring i benen och glass i magen med en förvirrad hjärna..


Kommentarer
Postat av: AiM - Anton Ivo Msrin!

HHAHAH det där va en jävligt förvirrande men en extremt bra fråga :O jag tror det är meningen att man ska öppna påsen o äta upp en glass o sen ge den andra till mig! :D

2010-08-17 @ 00:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0