Världens finaste sms!

Idag blev det att träffa Emelie och Jenny. Vi bakade en blåbär och hallonpaj som vi sedan så gärna mumsade i oss. Vi spelade även ett spel, tror det hette på fem sekunder eller något sådant. Man skulle i vilket fall som helst svara på lite frågor och vinna "pluppar" att lägga på sin bricka och den som fyllt brickan först vann. Själva spelet i sig var väl rätt så roligt, dock var det sega frågor. Vissa var jättelätta medan vissa förstod man inte alls. Men blir väl alltid så med frågespel, man kan ju inte kunna allt liksom. 
Sen efter vi spelat tog vi en liten promenad. Den var så liten att den knappt ens är värd att nämnas. Fast anledningen till att den var så liten var för att jag var tvungen att dra hem. För när jag kom hem blev det träning med mamma. Sjukt segt pass, inget skoj allt. Den enda som var lite bra var att det var lite extra magövningar, men nästa vecka får det bli ett annat pass ist för detta. Men för att jämna upp det hela så gick vi på en promenad när vi kom hem. 
Sen har jag duschat och fick tanken att jag ville smsa Tobbe, men tänkte att jag väntar lite med det. Men då får man världens finaste sms av honom ist. Det hamnade direkt under "sparade sms" mappen. Och självklart försökte jag svara precis lika gulligt tillbaka men kändes som att jag misslyckades med det. Alltid så svårt att försöka väga upp och lyckas få ett ungefärligt lika fint sms nerskrivet som man precis fått. Det var ju som sagt världens finaste sms, inte det lättaste att slå liksom! 
Men nu får det nog snart bli att bädda ner sig i sängen och sova. En dag i morgon också ju ;)
Hörs kanske i morgon och godnatt!



Emelies alldeles för söta hund! En såndär liten hund som man ska ha i sin väska ;)
Bilden är för övrigt tagen från hennes facebook eftersom jag glömde att ta egen bild på vovven idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-27 @ 08:49:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0