1. Tillbaka till dator igen

Hej och hallå!
Jag har nu återfunnit min plats framför datorn, saknat mig?
Iaf, som du kanske förstår är jag nu tillbaka i Båstad igen. Inte speciellt skoj kanske, eller skulle ju iaf inte klaga om de ringde från skolan och sa något i stil med
"Tänkte bara säga att vi har beslutat att alla på Apelrydsskolan skall få ha lov en vecka till, anledningen till detta är för att vi helt enkelt känner för det. Så ses igen vecka 10" 
Tror dock inte detta är så stor chans. Känns även som att vecka 10 kan bli lite småjobbigt då, väldigt mycket prov och läxor osv om man så säger, så kanske lika bra att dela upp det på två veckor iaf?
Men nog tjatat om det, nu vet du vad jag känner inför Båstad denna veckan så nu kan vi släppa det bakom oss och gå vidare. 
Var ju några dagar sedan jag uppdaterade och så nu, har hänt en hel del. Eller inte egentligen kanske, men på sätt och vis har det gjort det. Blev lite flummigt förklarat där kanske, så får helt enkelt skriva ner lite kortfattat vad som hänt tänkte jag. 
För att det inte ska bli allt för långa inlägg så tänkte jag skriva ett inlägg om varje dag, med överskriften vilken dag jag pratar om, även en siffra för att det ska bli enklare att börja läsa från början till slutet, eftersom de lägger sig i fel ordning om du är som mig och börjar läsa de översta inlägget och gå neråt.
Anledning till det är för att jag personligen tycker det är riktigt jobbigt att läsa för långa inlägg, man tappar liksom koncentrationen efter en stund och orkar inte bry sig.
Allt för långa inlägg brukar jag ha förmågan att hoppa över, om det inte verkar allt för intressanta. 
Dock ska jag först gå och borsta mina tänder och gråta en liten skvätt över att jag inte har någon Tobbe att titta på i spegeln, utan blir tvingad att titta på mig själv. Livet är allt bra orättvist och jobbigt ibland!
TjingTjong så länge!

Kommentarer
Postat av: Tobb

Ja ikväll komma spegelbilden vara väldigt ensam:(

2010-03-01 @ 00:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0