2. Torsdag

Idag blev det att ta tåget mot Göteborg med Emma och Frida, för idag skulle vi vara modeller. 
Först och främst vaknade man lite lätt utav att Tobbes klocka ringde, men bestämde mig för att det inte gällde mig och somnade om innan jag ens hann märka att han hann reagera. 
Sen någon, eller några timmar senare ringde min klocka och det blev lite dusch och frukost precis som vanligt. Kändes dock lite ovanligt att springa runt i Tobbes lilla lya och plocka i hans grejer utan att han fanns där någonstans. 
Sen blev det att låna hans bil och ta mig till stationen. Träffade Frida och Emma, åkte tåget mot Göteborg. 
Väl framme blev det att gå runt lite, sen äta på McDonalds och sen försöka hitta till rätt ställe. 
Gick till fel fotostudio först, men fick en liten vägbeskrivning och hittade sedan rätt. 
Väl framme blev det att få håret fixat och att bli sminkad. Lite trevligt att bli ompysslad på det viset kände jag.
När det sedan var dags för att fota blev det genast väldigt intressant. Sitta i konstiga poser och försöka se bra ut på samma gång är inte riktigt det lättaste om man så säger. Vet inte vem utav oss som såg mest smidig ut egentligen, under början var det nog kanske jag. Tror dock det beror på att jag fick se hur det skulle gå till medan både Emma och Frida fotades. 
Så vi höll på att fotas ett bra tag, dock kom det svåra först då vi skulle välja bilderna vi skulle köpa. 
Det är ju inte de billigaste bilder man kan få tag på om man så säger, så jag bestämde mig för att vilja ha 11 bilder, man fick en gratis och om man köpte 10 så var det ett så kallat paketpris och man fick det lite billigare. 
Men att välja ut 11 av 60 bilder är inte så lätt kan jag tala om. Men vi lyckades och jag gick därifrån glad och rätt mycket fattigare. 
Blev att ta tåget hem och väl hemma blev det att åka till Tobbe igen, då bjöd han mig på räkwok, mycket smarrigt får jag säga. Sen senare kom Emma och Frida dit och vi gick en liten promenad och efter att de åkt hem blev det bara jag och min lilla Tobbe kvar, då blev det lite tv och mysande. Sen sov vi och det var den dagen det.
Mycket trevligt dag får jag säga!




Kommentarer
Postat av: Tobbe

så himla söta bilder får jag säga:D fast det är ju som alla bilder på dig;)

2010-03-01 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0