3. Fredag

Blev att vakna upp hemma hos Tobbe idag, underbart är det!
Vi åkte hem till Tobbes syster och hälsa på, två små barn fanns det där med. En liten och en ännu mindre. Så fina verkar de vara!
Efter vårat mysiga lilla besök där åkte vi och köpte fika. Blev en chokladboll, det är ju nästan ett måste när man fikar känner jag, dock smakade den väldigt mycket kaffe, det var lite synd för annars var den riktigt god. Blev även en bulle för min del och ett wienerbröd för Tobbe. Så blev det att åka hem och fika det med lite saft. 
Min Tobbe är så sjukt mysig kille så man vill äta upp hela honom, fast har kommit fram till att om jag äter upp honom får jag inte ha kvar honom och det skulle ju vara lite synd, så jag låter bli helt enkelt.
Sen på kvällen blev det att dra in till stan, skulle se eller lyssna på, eller vad man nu säger, Jessicas kompis Fia som sjöng tillsammans med en kille där. Så blev att äta lite där och sådant trevligt. 
Sen efter det skulle vi egentligen gått ut lite men blev inte så. 
Jag och Tobbe åkte iaf hem till honom, då blev det lite tv och sådant. Dock kände vi oss rätt uttråkade, eller värst var nog jag. Så vi gick och la oss ist för att sova.
Måste säga att även om kvällen inte riktigt blev som den var tänkt så älskar jag verkligen varje sekund jag delar med Tobbe. Jag är lycklig i hans närvaro och vad vi än gör så är jag glad om jag bara får göra det med honom. 

Kommentarer
Postat av: T

Jag är så himla lycklig över att få vara med dig också! jag tror aldrig att jag komma tröttna på dig. det var ju lite synd att det blev lite tråkigt i fredags, men vi tog ju igen det på lördan istället;P

2010-03-01 @ 00:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0