Anton, en som dig borde alla ha!

Har lagt lite tid på att titta på balklänningar med min mamma ikväll. Blev även att vi kollade in några brudklänningar, riktigt fina! 
Dock har jag inte hittat någon riktigt än, men kanske är jag på god väg nu. 
Sen efter klänningstittandet blev det att studera Göteborg lite, kom fram till att jag nog är sämst på Göteborg, förstår inte ens kartan när jag verkligen försöker.
Har lättare för Stockholm känns det som, fast kan ju iofs vara tack vare Anton och att jag ägnat många dagar (och nätter såklart) där uppe hos honom. Det saknar man lite ibland, att springa runt på stan, i Skogås och att tjocka i massa godis och filmer. Framför allt saknar man allt skratt. Finns mycket minnen med den pojken, helt ärligt är han en av mina bästa vänner.
Han vet nästan allt om mig, iaf allt som är nödvändigt att veta, och vi har känt varandra i flera år. Han förstår mig verkligen bra, räcker ibland att jag skriver en halv mening och han förstår precis vad jag vill ha fram och vad jag känner inför det. Han känns som en sådan person som alltid kommer finnas kvar i mitt liv, kanske träffas vi inte så ofta längre och kanske inte i framtiden heller. Men att släppa kontakten med honom känns jobbigt. Det vill jag inte ska hända! 
Så tack Anton, tack för att du finns! 




Kommentarer
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

IIIIHHHHHHHHHHHHHHh!!!! :D:D:D::D:DD::D:D:DDD!!!!!!!!!!!



VA SÖÖÖÖT DUU ÄÄÄÄÄÄR!!! :D saknar oxå!! vi har haft masssa kul!! o vi kommer alltid att vara vänner för du vet lika mkt o känner mig lika mmkt som jag känner dig :D Alltid bästisar! :D

2010-02-22 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0